maandag 3 oktober 2011

Maandag 3 oktober 2011







Wat was het de afgelopen dagen heerlijk weer!!! Ik heb genoten van een etentje bij Hofstede Meerzicht (ja, ik weet het; dat waren al mijn bonuspunten van de Weight Watchers, hihi), maar ook heerlijk naar het strand geweest. Zaterdag ook nog even in de tuin gezeten; deze keer met het Round Robin Boekje van Ellen; erg leuk en het werkt echt verslavend. Daarna ben ik eens gaan lezen in mijn nieuwe boeken; nou vraag ik me af of het lezen was, want de boeken staan vol met receptjes, tips, mooie foto’s…. De super fudge chocoladetaart is bijvoorbeeld zo’n voorbeeld…. HEERLIJK! Maar ook geweldige hapjes voor een high tea, zoals bijvoorbeeld de London sandwiches. Het is nou weer geen kookboek, omdat er nog heel erg veel extra info instaat. Volgens mij geschreven voor uhm… jongere mensen; maar deze dertiger vindt het ook nog helemaal leuk, ha ha! Ik kreeg wel erg veel trek van al die lekkere receptjes; maar ja, volgende week, als ik nieuwe bonuspunten heb, dan ga ik er zeker iets uit maken! Verder leuke extraatjes zoals bonbondoosjes, naamkaartjes en notitielijstjes…. Echt heel erg leuk allemaal! Kortom, deze boeken zijn een echte aanrader!!!! Je wordt er echt heel erg blij van!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen