vrijdag 28 oktober 2011

Vrijdag 28 oktober 2011



Al heel lang zou ik 'm willen hebben...... De Apple Itouch! Nu ga ik 'm echt kopen! Een witte; super om even snel iets online op te zoeken of, waar ik het meeste voor zal gaan gebruiken, voor mijn muziek! Ik denk dat ik 'm dit weekend ga kopen. Leuk hoesje erbij.........


Natuurlijk lijkt mij een IPAD ook helemaal geweldig, maar dan weet ik zeker dat ik 'm nooit heb; de meiden en Rene vinden dat natuurlijk ook helemaal leuk en dan is ie niet echt van mij. Met de itouch kan ik misschien meer, omdat ik 'm ook ga gebruiken (vooral eigenlijk) voor mijn muziek. En om 's avonds nog even lekker wat snelle mailtjes te kunnen sturen, zonder dat ik de hele PC aan hoef te doen. :-)



2 opmerkingen:

  1. Ik kan me je jubelstemming voorstellen! Wat een heerlijk kado voor jezelf. En een witte is natuurlijk supergaaf! Slimme keus trouwens Itouch i.p.v. Ipad, je mag jezelf ook weleens verwennen. Alvast veel plezier!
    Groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk, ik heb vorige week een witte ipod touch gekocht, bevalt erg goed.
    groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen