vrijdag 7 oktober 2011

Vrijdag 7 oktober 2011

Ik begin zo langzamerhand een ambassadeur van Hema te worden, ha ha.... Vandaag was ik er weer eens en ik vond weer een heleboel leuks; vooral voor onze Round Robin boekjes: papier met ruitjes, bloempjes, pailletjes, ponsen met hartjes en bloempjes, mooie stickers, kraaltjes.... Echt alles om van alles op te pimpen. Nieuw was ook de doosjes in hartjesvorm en rechthoekig en van die ballen en hartjes van piepschuim. Ik denk dat het volgende week in de folder gaat komen, weet het niet zeker, maar ik zou me maar haasten; deze dingen gaan altijd zo hard!!!! Ik heb alvast wat ingeslagen; super voor de Round Robin boekjes en voor dingen te maken voor de goodie bag aan het eind van Joelle's feestje....

1 opmerking:

  1. Ik had ook al van iemand van de doosjes gehoord maar hier waren ze alweer uitverkocht...helaas pindakaas.....
    Hopelijk krijgen ze nog een nieuwe voorraad komende week!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen