woensdag 12 oktober 2011

Woensdag 12 oktober 2011



Nog even en het is weer weekend!!! En herfstvakantie!!! Wij hebben natuurlijk een heerlijk vooruitzicht, maar eerst nog even een paar dagen ongezellig eten (vind ik dan). Rene is nu een paar dagen zonder koolhydraten (en tijdens het avondeten doe ik dus gewoon maar mee….) en die gaat nu beginnen met stapelen; zoveel mogelijk koolhydraten dus zodat hij zo goed mogelijk kan (hard)lopen bij de Amsterdam Marathon.


De komende dagen zal er voornamelijk ugali (zie hierboven op de foto, vol koolhydraten) en pasta op het menu staan. Voor mij niet goed (heeeeeeel veel punten van de Weight Watchers), dus ik eet vanavond gewoon zelf groente met aardappeltjes, maak ik voor de rest wel pasta. Overigens ben ik nu in 2 weken 1,5 kilo kwijt. Het gaat nog niet zo hard, alles is meegenomen. Voor de kerst moet er 6 kilo af zijn. Dat gaat volgende week nog wat worden, met al die verleidingen, hihi! Duimen jullie mee dat het gaat lukken??

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen