dinsdag 29 november 2011

Dinsdag 29 november 2011

Vandaag deed ik echt een te leuke ontdekking op het web. Ik loop vaak hartstikke achter, dus jullie kennen’ m nu wellicht al: Freubelweb. Je kunt er patroontjes en tutorials vinden om de leukste dingen zelf te maken! Ik vind bijvoorbeeld de viltbloemen of de vogeltjes van vilt helemaal geweldig. Er staat zoveel op! Ik zou het liefste alles tegelijk willen maken, maar ja, daar heb ik eigenlijk de tijd niet eens voor!
Ik heb al wat dingen uitgeprint (de soort van kerstboompjes van vilt, ook superleuk en die ga ik dus maken voor in de klas van Aimee!) en ga eens kijken of ik iets kan doen. Superleuk in ieder geval en er staan telkens weer nieuwe dingen op!
www.freubelweb.nl

2 opmerkingen:

  1. Freubelweb is inderdaad leuk! Wat ook helemaal goed is, is pinterest. Vooral op het moment dat je er wat mensen begint te volgen die een beetje dezelfde interesses hebt als jij, dan heb je in no time een heleboel "boards" met vanalles en nog wat aan tutorials, ideetjes enzovoorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super bedankt voor de tip! Dit is echt leuk zeg! En tja, Pinterest, ook super verslavend inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen