woensdag 23 november 2011

Donderdag 24 november 2011

De Margriet Winterfair was dit jaar erg leuk! Wij zijn maandag geweest. We hebben niet teveel gekocht; maar wel een erg leuke workshop gedaan; hartjes vouwen van mooi papier. Ik ben nu helemaal gek op hartjes vouwen en zo ook de meiden! Het patroon is zo makkelijk en het is superleuk! De hartjes kun je zo leuk ophangen, maar ook een cadeautje mee versieren bijvoorbeeld.Ik ga een foto maken van hoe het hangt bij mij, dan kunnen jullie zien wat ik bedoel. Je kon ook kerstboompjes vouwen; ook superleuk om te doen, al blijf ik natuurlijk weer eens steken op de hartjes, want die kunnen gewoon blijven hangen! Vaak kun je op internet ook mooi papier downloaden en printen; dan heb je wel wat meer werk (omdat je het misschien in een vierkant moet knippen), maar tegelijkertijd ook wat unieks! Mooi papier zo kopen kan natuurlijk ook; ik begreep dat je bij de Action wel mooi papier kunt krijgen, maar je kunt ook online bestellen bij bijvoorbeeld BLIJ: www.bl-ij.nl. Zij verkopen trouwens ook dat superleuke Japanse masking tape.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen