vrijdag 25 november 2011

Vrijdag 25 november 2011



Vandaag zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd!!! Ik ga dus zo even een kadootje kopen; denk dat ik bovenstaande aparte koekjes of bonbonnetjes 'toren' ga kopen! Die vond ze erg leuk, weet ik nog van de vorige keer en ik heb 'm zelf natuurlijk toen ook gehad.
Vanavond gaan we een kopje soep met een broodje bij ze eten, want mijn moeders hoofd staat niet naar uitgebreide feestelijkheden.
Bij dit cadeautje koop ik nog een bos rozen en maak ik een leuk pakketje met lekkere dingetjes voor een gezellig avondje op de bank en voor de buis! :-)


Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je ouders! En ik weet zeker dat dit een leuk kado is. Maak er samen een fijne avond van!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat, en een fijne avond
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen