woensdag 16 november 2011

Woensdag 16 november 2011













Gisteravond zat ik heerlijk op de bank even de Kek Mama te lezen; even tijd voor mezelf. Daarin stond een superleuk huis en die bleek van de eigenaresse van Studio L.I.M. te zijn.Het huis vond ik al heerlijk vrolijk en bijzonder, dat ik even moest kijken op haar website en tja, dat is ook echt net zo bijzonder!
Wat maakt zij ontzettend leuke dingen! En het leuke is ook dat je het allemaal nog kunt kopen in haar eigen webshop. Apart beddengoed, mooie agenda’s, vrolijke kussens, leuke gadgets… Ook erg leuk voor inspiratie, want met die donkere dagen die er vast nog wel gaan aankomen, word je van deze website gewoon supervrolijk!
www.studiolim.nl

1 opmerking:

  1. Helemaal mijn smaak! Ik ben nog maar bij de lampen en die zijn best wel aan de prijs maar zeker inspirerend! Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen