woensdag 2 november 2011

Woensdag 2 november 2011







Vorige week heb ik deze nieuwe patronen bij Mies en Moos besteld. Wat zijn ze leuk! Het rokje is echt een aanrader. Het shirtje heb ik al geknipt, maar ik weet niet of het aan mij ligt, maar dat patroon is wel vreemd. Hopelijk gaat het lukken; ik ga me er dit weekend proberen in te verdiepen en ga dan het shirtje maken. Daarna een rokje erbij, in bijpassende kleurtjes natuurlijk. Wel leuk voor Aimee! Het andere patroon is ook zo leuk; dingen voor de kinderkamer. Er staat ook een patroon in voor een gehaakt kussentje/dekentje met noppen, helemaal leuk! (Marielle, ik kom eraan hoor, voor de les!!! :-))
Er zijn ook nieuwe stofjes binnen; ze zijn stuk voor stuk superleuk! Echt de moeite waard om even een bezoekje te brengen aan Mies en Moos!!!!
www.miesenmoos.com

2 opmerkingen:

  1. Zeker leuk die site van miesenmoos, die patroontjes ook! Ben benieuwd naar het resultaat, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig! Je bent meer dan welkom! En reken maar dat jij dat kussen straks zelf kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen