dinsdag 6 december 2011

Dinsdag 6 december 2011



Tja, vandaag hadden we eigenlijk niet zo’n leuke dag. In verband met de reorganisatie op kantoor, moesten we solliciteren.
Er was ook maar een kleine kans; 20 personen en 7 banen, als we het hebben over mijn eigen skillpool dan.
Helaas hoorde ik vandaag dat ik niet bij de 7 gelukkigen zat, dus tja, per 1 januari gaat nu mijn overtolligheidstraject in. Ergens balen, maar aan de andere kant word ik nu wel gedwongen om eens goed na te denken wat ik nu precies wil.Ik zou bijvoorbeeld dolgraag juf willen worden. Of in ieder geval iets met kinderen. Omscholen dus?Maar ook iets grafisch trekt mij wel aan. Hoe dan ook, ik ga er de komende tijd even over nadenken. Ben benieuwd wat ik eind volgend jaar nu echt aan het doen ben! Er komt vast iets moois aan; daar geloof ik altijd wel in, dus ik ben benieuwd. Kom maar op, zou ik zeggen, want ik ben altijd wel erg nieuwsgierig aangelegd,!

2 opmerkingen:

  1. spannende tijd voor je, ben benieuwd wat je gaat kiezen
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat balen zeg! Maar inderdaad, je hebt nu wel een extra reden om goed te kijken wat je wilt. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen