vrijdag 2 december 2011

Vrijdag 2 december 2011



Vandaag heb ik 'm besteld; had al een tijdje geen kleding gekocht voor mezelf, en nu heb ik me getrakteerd op een blouse. Ik heb wel meer blousjes van Cavallaro. Blijven erg mooi. Ik heb een geweldige wit met beige streepje, en dan ook nog een geweldig lichtblauw ruitje afgezet met roze.


De blouse op de foto hierboven heb ik vandaag besteld. Ik vind 'm zo leuk. Ben benieuwd wanneer ie binnen komt. Normaal zijn ze 100 euro, maar nu had je er 2 voor 125.
Mijn schoonmoeder heeft ook een blousje genomen, want binnenkort ga ik met Rene shoppen in Rotterdam en dan wil ik natuurlijk nog meer kopen! (Voor we naar het concert van Coldplay gaan! ;-))



Fijn weekend allemaal!!

2 opmerkingen:

  1. Chique blouse, altijd fijn als ze in zo'n mooie aanbieding komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. man, man... die blouse is echt prachtig!!!! Hopelijk komt ze snel aan, kan je er meteen mee pronken!! Super smaak heb jij!!

    BeantwoordenVerwijderen