woensdag 14 december 2011

Woensdag 14 december 2011



Vandaag krijg je bij bestelling op Hema online de hele dag 15% korting op bijna alles; zelfs 25% korting op mode artikelen!!!
Ik heb voor Joelle en Aimee de nodige shirtjes besteld, dat scheelt echt veel!
Voor mijzelf ben ik dol op de sjaal van Return to Sender, dit is de zwarte variant. Hij is heerlijk warm (heb ik al gevoeld!) en staat superleuk!
Alleen vandaag dus; vanavond na 6 uur, als ik het goed zeg, kun je met korting shoppen in een filiaal van de Hema, maar de hele dag met korting bij Hema online!!
www.hema.nl

3 opmerkingen:

  1. bedankt voor de leuke kerstkaart, jullie ook fijne feestdagen,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik heb je een mailtje gestuurd maar het mailtje weer terug gekregen? Zou je mij je nieuwe emailadres door kunnen geven? Dan kan ik het mailtje even opnieuw naar je verzenden!

    Groetjes,

    Eliza

    BeantwoordenVerwijderen