dinsdag 10 januari 2012

Dinsdag 10 januari 2012

Zoooo, bijna een maand mijn blog niet kunnen bijhouden! Maar goed, ik ben er weer. Allereerst natuurlijk allemaal een heel erg gelukkig en mooi 2012.
Mijn jaar liep raar af, zonder baan en zonder internet! Wat voel je je dan vervelend, gek eigenlijk, want vroeger hadden we ook geen internet. Maar ja. KPN had een of andere fout gemaakt en daardoor deed niets het meer. Gelukkig hebben we nu Caiway en dat gaat beter.
Dus ik ben er weer.

Zaterdag een geweldige Round Robin meeting gehad in Ermelo. Ik heb mijn boekje terug (Prachtig geworden!!) en JOelle heeft haar boekje ook al! Mirthe is zo lief geweest om samen met haar broertje Jonah ook in Aimee's boekje te schrijven. Die is dus ook helemaal gelukkig.

Nu een nieuw jaar. Ik ben druk op zoek naar een nieuwe baan. Maar geniet nu ook even van de rust. Het is heel erg dubbel. Ik ben nog wel een tijdje in dienst, dus ik hoef me nog niet zo druk te maken, al vind ik liever vandaag dan morgen een nieuwe baan! We zien wel! Duimen maar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen