woensdag 25 januari 2012

Donderdag 26 januari 2011



Wow, bij de Hema zijn nieuwe spulletjes van Return to Sender binnen gekomen!!!! Ik ben alweer helemaal verliefd op deze dromenvanger, wat een plaatje!!! Afkomstig uit Brazilie. Lekker vrolijk en staat super in de kamer bij Joelle of Aimee. Je hebt er ook een blauwe uitvoering van, voor de jongens. Maar aangezien wij hier natuurlijk maar een man in huis hebben, die zich niet zo verdiept in een dromenvanger, kijk ik alleen maar naar de roze, ha ha!


Ik zag ook mooie nieuwe notebooks; ook onwijs gaaf om te hebben natuurlijk!!! En die mooie sjaal, waar ik het pas over had.... die kun je nu kopen in het knalgeel! Lekker vrolijk dus!


Ik denk dat ik de droomvanger vandaag even ga bestellen..... Of zal ik even bij de Hema langsgaan????

1 opmerking:

  1. Leuk!
    Langs gaan bij de HEMA? Dat is voor mijn portemonnee altijd erg gevaarlijk!

    BeantwoordenVerwijderen