maandag 30 januari 2012

Maandag 30 januari 2011



Ik weet niet of het door de Round Robin boekjes komt, maar ik ben besmet met het papiervirus, ha ha. Ik ben inmiddels dol op masking tape, inpakpapier en ander mooi papier, maar ook van stickers! Deze vond ik bij Leuke Lintjes en ze zijn echt geweldig mooi! Gemaakt door Knetterleuk! Deze zijn ook knetterleuk! De komende Round Robin boekjes gaan hier echt mee versierd worden!!!!
Haast je, want voor je het weet, zijn ze op! En mocht je meer van dit soort geweldige stickers weten te vinden, dan hoor ik het wel!!! :-)

3 opmerkingen:

  1. Hé thanks voor de goeie tip. Heb gelijk besteld. Ideaal voor leuke pakketjes en versiering van boekjes allerlei. Mooie dag en week toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dank je ik heb ze ook besteld!!

    BeantwoordenVerwijderen