donderdag 2 februari 2012

Donderdag 2 februari 2011



Vandaag was het weer zo'n stress dag; we moesten weer naar het ziekenhuis. Omdat mijn moeder d'r bloeddruk de laatste tijd zelfs met medicijnen torenhoog is, was die redelijk in de stress. Gelukkig was alles goed en wijst een hoge bloeddruk niet op een nieuwe tumor of op het terugkeren van het NHL. Verder waren alle waarden mooi, ook van de lever! Super!

Het is daar altijd redelijk deprimerend; je hoort verhalen van moeders met kleine kinderen die aan de chemo zijn, je ziet kale mensen, je hoort mensen die slecht nieuws hebben gehad; mensen die uitbehandeld zijn..... Echt zo naar. Ik voel me daar altijd erg rijk als ik terug kom; we zijn gezond, het allerbelangrijkste!!!! Wat is je gezondheid toch kwetsbaar en wat zijn er toch een hoop onbelangrijke dingen in de wereld.

Ik hoop zo dat die mensen die ook zaten te wachten op uitslagen een goede uitslag hebben gehad. En dat er eens snel een middel komt voor die verschrikkelijke ziekte.

Wij hebben weer drie maanden vrij; over drie maanden weer een nieuwe echo van de lever en een bloedonderzoek. Nu vieren we het mooie nieuws met een lekkere grote doos bonbons! Mmm! :-)


2 opmerkingen:

  1. En zo is het: elke dag weer opnieuw jezelf rijk prjzen met het gewone leven!
    Soms lukt dat natuurlijk niet, maar op momenten als deze komt dat gevoel dik en dubbel boven.
    En dat mag je best met iets lekkers vieren!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat het je moeder naar omstandigheden goed gaat, sterkte met alles
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen