maandag 20 februari 2012

Maandag 20 februari 2012



Vandaag heb ik weer even een bezoekje gebracht aan de Action. Ik zag het al op Facebook bij Wendy, maar nu vond ik ze eindelijk hier; van die geweldige vogelhuisjes! Het pakketje is helemaal compleet, het zijn huisjes van papier, stickers erbij, echt geweldig!!! En dat allemaal voor maar 99 cent! Ik heb er gelijk een aantal ingeslagen, ook superleuk voor feestjes!!! Je hebt deze combi, met roze, maar ook met aqua en limegroen en iets met rood en oranje! Voor ieder wat wils dus!!!

Haast je wel, want leuke dingen zijn vaak snel op! :-)

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik vraag me wel af: hoe is het eigenlijk met je en je mams? Knutselse en hopelijk goede vooruitgang ;) Groetjes, Anous

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk hè? Zelfs Megan (die helemaal niet zo knutselig is), was er een tijd mee zoet. Het is ook echt een leuk pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen