maandag 19 maart 2012

Maandag 19 maart 2012

Hallo allemaal! Jee, dit voelt lang geleden! En dat is het eigenlijk ook, bijna een maand geen update gedaan van mijn blog. Wat lang! Hoe komt het eigenlijk? Nou ja, daar weet ik het antwoord wel op..... Zoeken naar banen, ziek geweest, schilders bezig in ons huis en nu toch bezig met het opzetten van mijn eigen webwinkeltje! Ik ben daar op dit moment druk mee, kostenplaatje maken, bedenken hoe het er allemaal uit moet komen te zien..... Spannend dus! En hopelijk gaat alles lukken en kan ik jullie dus snel laten weten wat ik allemaal voor leuks ga doen!
Tot die tijd blijven we weer shoppen.... Morgen heb ik weer een leuke webwinkel, die heb ik ook eigenlijk sinds kort ontdekt..... En bij deze de belofte nu weer gewoon lekker mijn blog te blijven updaten, want dat is iets wat ik ook altijd erg leuk vind om te doen!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen