dinsdag 21 augustus 2012

Dinsdag 21 augustus 2012

Zo, nieuwe dag en vandaag zelfs een vrije dag! Niet zoveel gedaan nu eigenlijk; naar de viswinkel geweest voor scholfilet en kabeljauwfilet. Daarna langs mijn opa en oma die helaas zijn overleden. Vergeet natuurlijk een bloemetje, dus heb ik maar wat anders gedaan; vond superveel dennenappels en daar dus een groot hart van gemaakt en bij ze neer gelegd! Toch nog wat gezelligs. Mis ze wel, mis ze altijd nog, ondanks dat het bij mijn oma al bijna 9 jaar is en bij mijn opa twee jaar. De tijd vliegt!


Aimee mocht vandaag uitdelen op haar nieuwe school! Nog voor haar verjaardag in juli. Voor de klasgenootjes heb ik kadozakjes gemaakt en voor de leerkrachten deze sleutelhangers! Best vrolijk zo bij elkaar!

1 opmerking:

  1. Dat zouden je opa & oma prachtig vinden!!!! Leuke traktatie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen