woensdag 22 augustus 2012

Donderdag 23 augustus 2012

Ik weet het, na vier maanden radiostilte, ineens weer dagelijkse post! Moet zeggen dat ik het wel druk heb gehad! Half huis verbouwd, nieuw laminaat, nieuwe gordijnen, nieuwe bank, nieuwe hoezen om de stoelen, nieuwe multishades op de eerste en tweede verdieping en nieuwe trapbekleding.... Vervolgens nog een nieuwe houten jaloezie en er zit nog een keuken aan te komen..... Top! 

Was klaar met zwart en wit. Toen dat behang erop ging, krijg mijn moeder non hodgkin en mijn tante haar borstkanker bleek erg ver uitgezaaid. Daarna mijn banen ellende en werd er zelf ook depri van... Dus ik wilde weer kleur! En het is gelukt! Ben er erg blij mee, met hoe het nu al is geworden! De kussenhoesjes zijn, op de voorste na, zelf gemaakt. Dat kussentje is van de return to zender collectie van de Hema, nog steeds een van mijn lievelingswinkels! Tafelkleed is ook zelf gemaakt, simpel, maar gezellig! Afgezet met een oranje geruit biasbandje met kantje. Morgen nog meer kussentjes, die liggen op de nieuwe bank.... Heerlijk, die kleurtjes! Nu is het fijn thuiskomen in zo'n gezellig huisje!





1 opmerking:

  1. Heel mooi gelukt, ik kan sowieso niet zonder kleur om mij heen!

    BeantwoordenVerwijderen