maandag 10 september 2012

Dinsdag 11 september 2012

Zoooo verslavend, pinterest! Ik zie zulke leuke dingen voorbij komen.... Ook voor mij een reden om mijn huis te veranderen! Ik had natuurlijk zwart wit maar ben happy met kleur. Kwam allemaal door pinterest, mijn stijl is duidelijk wit met kleur! 

Overigens geldt dat niet voor onze nieuwe keuken! Die is wit met een zwart granieten aanrecht, heel erg gaaf? De oude keuken is inmiddels weg dus het is twee weken behelpen met eten, omdat we de keuken goed konden verkopen op marktplaats, dus waarom niet! 

Hier nog een foto van mijn oude vertrouwde keukentje! Over twee weekjes een nieuwe! Best wel spannend!


1 opmerking:

  1. Nou je oude keuken is ook nog best netjes hoor... daar kan ik alleen maar van dromen... nog ff want volgend jaar staat er hier ook een nieuwe hoor maar op dit moment valt ie bijna uit elkaar, dan is die van jouw nog een nieuwe erbij!

    BeantwoordenVerwijderen