donderdag 20 september 2012

Vrijdag 21 september 2012

Soms krijg je van die berichten, die je eigenlijk niet wilt horen, maar waarvan je weet en ziet dat je eigenlijk geen beter bericht kunt verwachten.... Helaas gaat het niet lekker met mijn tante. Al eerder het slechte bericht gehad, twee weken terug, maar toen kwam er een soort van vechtlust terug, en een 'nee ik wil nog niet dood en geen bed in de kamer', zelfs een week later wat verbeterde bloedwaarden! Nu heeft ze de rolstoel, het bed in de kamer, morfinepleisters, morfinespray en andere ellende. Kan niet anders zeggen dat ze heeft gevochten en altijd nog hoop blijft hebben, ondanks het uitbehandelde stempeltje nu. Knap, dapper of na├»ef? Denk niet dat iemand haar ooit kan verwijten dat ze op ging geven! 

Morgen gaat het round Robin boekje op de post. En als ik m terug krijg, hebben we vrijwel zeker weer een familielid minder. Al blijf ik ook nog geloven in een wonder en in een medicijn tegen deze rotziekte. En aan de andere kant, er valt gelukkig geen prognose te geven, maar het zou wel erg snel kunnen gaan in verband met uitzaaiingen in de lever, botten en nieren. We shall see, voor mij geldt nu wel dat je moet genieten van iedere dag, en dat doen we dan dus ook maar! En jullie hopelijk ook!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen