dinsdag 11 september 2012

Woensdag 12 september 2012

Het blijft nog even behelpen om geen keuken te hebben. Ik voel me wel een luxe paardje want ik mis mijn keukentje nu al! Ben dol op koken, vandaar? Helaas zijn we nu even overgeleverd aan de magnetron, oven en schoonouders! Gisteren hebben we daar heerlijk bietjes gegeten en vandaag gaan we voor sla met frietjes, ook wel lekker! Het is dus niet zo dramatisch maar merk wel dat ik best vaak mijn keuken 'gebruik', denk aan de koelkast, handen wassen, de afwasmachine. Daarnaast dacht ik altijd dat we een superkleine keuken hebben 'waar niks in past'. En dat valt nog wel mee getuige al die tassen die nu boven staan met bestek, apparaten, borden, glazen, mokken enzo..... Eigenlijk best schandalig vind ik zelf, om zoveel te hebben, maar ja...... 

Om me toch nog een beetje fijn te voelen, nemen we lekker s avonds een thee uit de vrolijke kopjes van puckshouse. Zo voelt het toch nog een beetje fijn! Inmiddels heeft puckshouse de collectie uitgebreid met die geweldige bijpassende theepotten en die vind ik zo leuk! Maakt het toch wel af en helemaal in mijn smaak met die kleurtjes! Ik twijfel tussen de roze of de gele! Superleuk hè? Ze zijn te koop, samen met bijpassende kopjes bij www.puckshouse.nl. Overigens kun je daar nog veel meer leuk spul scoren! 




1 opmerking: