dinsdag 18 september 2012

Woensdag 19 september 2012

Gisteren gingen we even op bezoek bij een vriendin van mijn moeder! Die heeft zo'n leuk huis en altijd creatieve ideeën! Nu had ze bij de kringloop van die foute vazen gekocht met 3D bloemen erop, ik weet zeker dat jullie die vazen ooit hebben gezien! De binnenkant maakte ze fuchsia en de buitenkant blauw, echt gaaf! Ook dus naar de kringloop geweest met de meiden en die zagen beeldjes. Van een olifantje, beertje enzo, echt leuk! Nou ja, nu nog lelijk, maar we hebben ook porceleinverf gekocht en gaan ze dus ook een verfje geven, superleuk! Ik hoop zo'n vaas overigens ook nog te zien, lijkt me zo leuk! Iedere dag hier maar langs de kringloop want je weet maar nooit!

Zodra de beeldjes af zijn, laat ik ze natuurlijk zien op mijn blog!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen