dinsdag 25 september 2012

Woensdag 26 september 2012

Vandaag komt de nieuwe keuken, zo leuk! Ik ben al sinds 6 uur op, want ze waren er al om 7 uur. Nu staat de kast al en staat de woonkamer vol met dozen enzo. En de nieuwe stoom combi oven, zo gaaf!

Wat ook leuk is, is dat ik m dus nog aan mijn tante kan laten zien. Ze wordt steeds suffer door de morfine en heeft ook steeds meer nodig. Daarom krijgt zij morgen al een morfinepomp. Ik hoop haar dus vanavond een foto van de keuken te sturen, dan kan mijn oom m nog laten zien voordat ze echt suf gaat worden en warrig. Jammer, want ze had dit echt graag willen zien, ik ken haar wat dat betreft erg goed! Gelukkig en hopelijk straks toch die mogelijkheid, al is dat natuurlijk wel minder leuk dan echt. De hoop op het wonder geef ik ook maar op, want je ziet haar gewoon aftakelen en steeds meer pijn krijgen en andere problemen. Dat gun je niemand en mag je ook niet willen dat ze nog jaren zo hulpbehoevend blijft.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen