zaterdag 15 september 2012

Zaterdag 15 september 2012




Een tijdje terug lag mijn focus altijd maar op een ding, of een merk. Ik ben eerlijk, meestal was dat voor de meiden McGregor, Jottum en Vingino. Daarna ging mijn focus een beetje naar de Hema en nu heb ik zelfs leuke kleding ontdekt bij Promiss, niet voor de meiden, maar voor mezelf! Vooral in de sale is het daar erg leuk shoppen!!! Nog steeds ben ik dol op bijvoorbeeld Porto Azul en McGregor, maar ik koop steeds meer bij de Hema of andere winkels. Dat komt overigens ook omdat Aimee een lekkere sloddervos is en dol is op kleurtjes (dus liever shirtjes met applicaties en tricot rokjes dan die superleuke rokken van Jottum….) en Joelle een hele andere bouw heeft dan Aimee. Dus kleding doorgeven, gaat bij deze twee meiden helaas niet zo goed lukken. Joelle geeft overigens helemaal niets om kleding, dus die kan ik gelukkig wel die leuke katoenen rokken aangeven. Of polo's, iets wat Aimee ook echt haat! Ik ‘ontdekte’ nu weer de WE. Geen winkel waar wij kleding kopen, maar ik was er wel eens naar binnen gelopen omdat ik een leuk plooirokje zag. Helaas vonden de meiden dat niet, dus er ook weer uit gegaan. Nu stond er in de Mama een kortingscode om te shoppen bij de WE voor kids. Er stonden ook wel wat leuke dingen bij, dus gisteren maar even gekeken en ik vind het inderdaad superleuk wat ze daar allemaal verkopen! Vandaag scoorde ik dus deze geweldige dingen. Die shirtjes met strikjes zijn zo leuk en zijn 2 voor 14,95! Die kun je dan toch niet laten liggen? Verder vond ik het vestje ook erg leuk, ook te koop in het rood dus die zou ik voor Joelle wel willen. En het tule rokje is misschien net wat stoerder dan die van Name It, voor grotere meiden.

Erg leuk shoppen en met de kortingscode uit de Mama krijg je ook nog eens 15% korting! Dat tikt lekker aan!!!!


www.wefashion.com




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen