dinsdag 16 oktober 2012

Dinsdag 16 oktober 2012

Gisteren op de begrafenis van mijn tante was het herinneringen ophalen. Een daarvan was dat ik vroeger als klein meisje altijd nagellak op wilde. Doe het eigenlijk nooit, maar vroeger zei ik dus dat als ik later groot zou zijn, ik dat iedere dag ging doen! Heb het welgedaan, maar teveel gedoe en bladdert snel. Hoewel ik wel pas mooie nagellak van essie heb gekocht! Nu kwam ik de nagelstickers van sylvie van der vaart tegen bij de etos! Toch wel spannend en de knalroze kleur trok toch wel de aandacht.... Ik ging natuurlijk voor gaas en zat daarna in de auto mijn nagels te doen! Geweldig! Blijft netjes zitten en zit nu na het douchen en afwassen nog steeds! Vind ze best super eigenlijk! Gave kleurtjes ook en wat dacht je van die rode met witte stip? Super toch?! Ook handig om te doen als je ergens moet wachten! Het zit er echt zo op!

Aanrader dus! Ook te koop via www.sylvie-mails.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen