maandag 8 oktober 2012

Dinsdag 9 oktober 2012

Vandaag precies twee jaar geleden overleed mijn opa, zat mijn tante  aan de chemo en tijdens de begrafenis vielen de plukken eruit en moest mijn moeder nog aan de chemo beginnen. Ook was mijn oom er nog. Bizar wat er in twee jaar kan gebeuren en wat mis ik mijn opa en oma nog elke dag.

Mijn oma, en mijn moeder, waren altijd dol op haken. Ik ben al een beetje begonnen en maakte pas dat dekentje of kussenhoesje. Nu vond ik deze granny's zo leuk, dat ik het graag wilde proberen.

Op een geweldig leuke haak blog, kwam ik een duidelijke uitleg tegen van het patroontje en na veel proberen, is het me zo gelukt. Nog niet perfect maar ben er al blij mee!

Heerlijk om zo 's avonds te doen, terwijl iedereen hier bezig is met televisie of hardlopen!

Ook fijn en therapeutisch om zo bezig te zijn! Het is nog steeds een bizarre tijd, en daarom is haken echt even een creatieve afleiding!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen