woensdag 9 januari 2013

Donderdag 10 januari 2013

Gelukkig, de geweldige kaartjes van lilalabeltje zijn terug! Ik ben blij want ik was bijna door de voorraad heen! Nieuw zijn nu ook te schattige boekenleggers (leuk kadootjes voor de kindjes die nu echt gaan lezen bijvoorbeeld) maar ook voor mezelf aangezien ik een cursus moet gaan volgen. Daarbij maak ik mijn aantekeningen op zo'n lief krabbelblok, dus ik ga straks hip de schoolbank weer in haha!

Verder zijn de sluitzegels nog onderweg, maar ook geweldig en ontzettend mooi en dik inpakpapier! Echt leuk om ook mee te knutselen of te gebruiken voor bijvoorbeeld round Robin boekjes. 

Deze week krijg je een setje met vijf kaartjes bij je bestelling, dus helemaal de moeite om iets aan te schaffen!

Www.lilalabeltje.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen