maandag 17 juni 2013

Maandag 17 juni 2013

Na een hele lange blogpauze ben ik er weer. Soms moet je even wat dingen op een rijtje zetten voor je weer van dingen kunt genieten. Stilgezeten heb ik niet; ik heb de afgelopen 15 weken een cursus medische terminologie gedaan en met een 9.8 geslaagd! Het kostte me al mijn vrije avondjes maar was het zeker waard. Ben blij met deze cursus en mijn cijfer! 
In de vrije tijd die ik nog had, was het heerlijk blogs afstruinen en heel erg veel creatieve inspiratie opdoen. Ik kwam prachtige haakcreaties tegen, vrolijke plaatjes en leuke patronen. En nu dus genoeg tijd om alles te gaan maken en doen, maar waar begin je dan, want er is zoveel leuks!

Eerst met gisteren een fijne vaderdag met een heerlijk etentje bij de Burgerz, aanrader, ook met kids! En allemaal puur biologisch dus smaakt echt super!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen