donderdag 14 november 2013

Donderdag 14 november 2013




Ik had het er gisteren al even over; tarwegrasshots. Toegegeven; ik voel me er goed door; energiek, geen 'na de lunch dipjes' meer en heerlijk vast slapen! Wat een wondermiddel zou ik bijna gaan denken!

Nadeel van tarwegras is dat het wel redelijk aan de prijs is. In de eerste instantie hield dat mij wel een beetje tegen; totdat een collega zei dat we vaak materialistisch bezig zijn maar onze gezondheid laten versloffen. Bam, dat deed het 'm bij mij! Dus op naar de shots en dan maar een jurkje minder. Voor mij; tussendoortje minder, want ik heb daar geen behoefte meer aan door deze shot. Je neemt tarwegras op nuchtere maag, tien minuutjes later kan je gaan eten. Het is een slok, maar erg vies; het went niet. Maar als ik me er lekkerder door voel, is dat het zeker waard! Nu wil ik niet iedereen aan de tarwegras hebben hoor, maar mocht je ook kampen met zo'n futloos gevoel, vooral in deze donkere maanden, dan zou het je echt kunnen helpen!

2 opmerkingen:

  1. ben nieuwsgierig...waar koop je ze?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop ze bij de groentewinkel in De Lier, maar je kunt ook online bestellen, zoek maar op tarwegrassap

      Verwijderen