vrijdag 15 november 2013

Vrijdag 15 november 2013

Wat is het toch een heerlijk boek; Haken en Kleur van Claire en Saskia. Ik en inmiddels begonnen aan het schortje, maar ik wil het liefste alles doen! En eigenlijk het allerliefste NU gelijk! :-) Misschien herkenbaar bij jullie?

Anyway, de heerlijke kleurtjes in het boek en de foto's inspireerden mij weer. Ik had het er al even over, de sombere kledingkast van mij. Hoewel mijn huis een en al vrolijkheid is en ikzelf ook, moest er toch wat kleur aan mijn kast worden toegevoegd. En waar vind je dat nou beter dan bij Talulabelle?

Het wikkelvestje staat ook in het boek van Claire en Saskia; ik was er al een tijdje verliefd op, maar nu echt de knoop doorgehakt; multifunctioneel want het kan ook op een witte broek of bij een wit jurkje! :-)

Nog meer leuks vind je natuurlijk op de website! Hieronder mijn favo's!

www.talulabelle.nl





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen