woensdag 13 november 2013

Woensdag 13 november 2013

Ik weet niet wat ik heb de laatste tijd. Het is natuurlijk een hele tijd stil geweest op mijn blog, kwam omdat ik even moest nadenken wat ik nou precies wil. Volgens mij ben ik er uit, vandaar dat ik weer heerlijk aan het bloggen geslagen ben, beetje haken, werken (ik heb de leukste baan van de wereld, geloof mij!) en tegenwoordig sporten en tarwegrasshots!

Dat zette mij even aan het denken. Sowieso besloot ik weer eens afvalpoging nummer 'ikbendetelkwijtgeraakt' te gaan doen, maar dit keer niet met eten minderen maar met sporten. En ik vind het nog leuk ook! Al drie maanden sport ik iedere week drie keer. Heb een eigen schema en doe een beetje kracht en cardio, superleuk! En zo gaan de kilo's er ook af en kan ik toch redelijk lekker blijven eten (natuurlijk laat ik nu wel wat staan, maar over het algemeen probeer ik zo normaal mogelijk te doen). Het gaat langzaam, maar dat is niet erg; ik heb er tenslotte ook 10 jaar over gedaan, ha ha ha! :-)

Verder besloot ik eens in mijn kledingkast te kijken. Tja... voor veel mensen herkenbaar denk ik; dingen die je vaak draagt en dingen die je eigenlijk nooit aan hebt, want: te strak (70% van mijn kast vrees ik), te groot, te lomp, te zwart, te somber of niet voor het seizoen....
Vandaar maar naar die sportschool, want dan kan ik straks ALLES in mijn kast aan!
Daarnaast was/ben ik altijd van het donkerblauw. En soms wat zwart. Nu heb ik een knalroze panty gekocht, een te gekke knalrode met witte stippen jurk bij Talulabelle en trok ik vandaag een knalrood vestje, donkerblauw jurkje en een knalrode panty aan..... Het moet niet gekker gaan worden he? :-) Kortom, naast mijn oude vertrouwde donkerblauw ook eens wat fijne vrolijke kleding; waarom niet?!

Nu het huis nog onder handen nemen.... Ik kijk er nu al naar uit; alles georganiseerd; de stofjes op kleur in mijn kast (nu liggen ze overigens al redelijk op kleur hoor) en de meiden die hun spullen eens opruimen zodat ik meer tijd heb om te haken aan mijn projectjes.... Daarover morgen meer :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen