woensdag 6 november 2013

Woensdag 6 november 2013

Al een tijdje ben ik weg van dit tafelzeil! Het is zo vrolijk. Hoewel we hier een geweldig geruit tafelkleed hebben liggen, blijf ik het leuk vinden. Heel toevallig kwam ik op de site van Willemijns winkeltje terecht en daar is een hoop afgeprijsd. Helaas gaat zij stoppen, maar is het wel leuk om koopjes in te slaan zoals dit mooie zeil, schattige bakjes voor snoepjes en gezellige dingetjes van Rice (eigenlijk voor een bananensplit!) en leuke bordjes voor eh.... een gezond appeltje bij de snoepjes :)
Er staat nog veel meer leuks en nu dus een stuk afgeprijsd!

Vandaag en morgen heb ik veel behoefte aan vrolijkheid, mijn moeder moet namelijk terug naar de hematoloog morgen en dat blijft altijd spannend, ondanks de goede berichten vier maanden geleden! Om de stress een beetje de baas te blijven, maak ik het altijd even vrolijk voor ons en daarbij kan ik deze vrolijke dingen goed gebruiken! 







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen