zondag 1 december 2013

Zondag 1 december 2013

We zijn net terug van een heerlijk weekendje in een bungalow. Bij de Veluwe, dus een hele fijne omgeving met erg veel leuke winkeltjes! In een van die leuke winkeltjes, kwam ik dit serviesgoed tegen. Niet gekocht want René vond het onzin! 

Helaas vergeten te kijken welk merk het is, dus na een half uurtje speuren, kwam ik de merknaam tegen, bastion collections, en een webwinkel waar je het kunt bestellen :) 
Tja, ik bedoel, René heeft ook hardloopkleding en schoenen nodig voor zijn ontspanning, dus vind ik eigenlijk wel dat ik recht heb op ook wat ontspanning in de vorm van deze geweldige koppen die ik dan ga vullen met thee of warme choco met slagroom, toch?

Ze hebben ook andere kleurtjes, echt leuk, kijk maar eens op de website www.bastioncollections.nl en je komt nog meer leuks tegen! Ook een lekker recept voor appeltaartjes in de catalogus :) 

Dus misschien trakteer ik mezelf wel op deze schatjes en als René heel lief is, krijgt hij na de training ook een warme choco uit zo'n romantische mok, hihi!







1 opmerking:

  1. Leuke kopjes. Manlief hier wil altijd uit zijn eigen mok, die wil als enige man in huis niet uit de pipmokken drinken :)

    BeantwoordenVerwijderen