woensdag 7 mei 2014

Woensdag 7 mei 2014

De aangelopen tijd heb ik echt niet stil gezeten! Een aantal leuke haakboekjes gescoord en leuke patroontjes gekocht en voor Moederdag bezig geweest. Mijn moeder wilde graag pannenlappen en onderzettertjes. Dus lekker aan de slag gegaan. Van de pannenlappen heb ik er inmiddels 2, van de onderzettertjes zes! Ik had ze eerst met een knalgele rand gemaakt, zo leuk en vrolijk! Mijn moeder wilde liever en roze rand, dus nu heb ik ze dus nog met een extra roze rand er omheen gemaakt. Kijk maar naar de foto's! Ik vind ze superleuk geworden!!

Het patroontje van de Onderzetter komt uit het nieuwe kleurrijke boek Hippe Haakwerkjes en de onderzettertjes komen van een patroontje van colorncream.blogspot.nl. Je kunt dat patroontje kopen in haar etsy shop, echt een aanrader!









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen