dinsdag 6 januari 2015

Aan de slag.....

Vast herkenbaar, je neemt je voor om je oude haakprojectjes af te maken, maar komt dan weer nieuwe dingen tegen, waardoor de rest weer blijft liggen... Ik heb hier echt zo'n last van!!! Ik kijk net op bol.com en zie dat je het nieuwe boek van Haken en Kleur (Buiten) al kunt voorbestellen, maar ook een nieuw boek van Claire! Dit boek komt volgende maand al uit!!! Leuk leuk, dus gelijk besteld zodat het snel op de mat kan vallen als ze uitgebracht zijn :))) (Ongeduldig? Nee hoor...)

Wel top, weet nu al dat ik in deze boeken vast weer iets ga tegenkomen wat direct gemaakt moet worden, haha.... Dus ik heb nu nog een klein maandje om het schortje, de vlaggen en de deken uit boek 1 af te maken :)))) 

Hupsakee, schop onder mijn .... en aan de slag (deken is echt over de helft, dochters grapte al dat ze hoopt dat ie volgende winter wel af is..... Ga dus maar snel iets doen :)))) Hoe vinden jullie 'm worden???? Ik heb me voorgenomen om iedere avond minimaal 7 toeren te haken. Dat komt dan op een cm of 6 per avond, dus als ik dat nou de rest van de maand kan volhouden.... Komt daarna de rand wel in februari. :))))






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen