zaterdag 10 januari 2015

Appeltaart......

Klinkt misschien raar, maar ik heb nog nooit appeltaart gemaakt! Ik weet wel welke ik lekker vind; een nog warme van de C1000 of eentje van de Dudok, mmmm. Al een tijdje wil ik 'm eigenlijk zelf wel eens maken. Ik kwam op de website terecht van Laura's Bakery (www.laurasbakery.nl) en ja hoor, verkocht. Ik heb 'm vandaag gemaakt. Het recept wel wat aangepast, zo heb ik wat minder suiker in het deeg gedaan en ook wat minder suiker tussen de appeltjes. Daarnaast heb ik speltmeel gebruikt. Ik ga 'm zo proberen, maar hij rook super!!! Kleine meid heeft mij ook geholpen met de bovenkant; dat was nog even een klusje, maar ze heeft het volgens mij wel goed gedaan! :-)

Overigens heb ik nog wat recepten van deze site gemaakt, bijvoorbeeld die van de eierkoeken, mmmm! Aanrader!!! 

Ik ga dus nu even genieten; kopje thee erbij, en haak ik weer vrolijk verder aan de deken! Het gaat lekker; bijna klaar :-)

Fijn weekend!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen