vrijdag 9 januari 2015

Blond Amsterdam......

Vorig jaar waren mijn ouders 42 jaar getrouwd. Om dat te vieren, bestelde ik samen met mijn broer een gepersonaliseerde pot van Blond Amsterdam. Overigens had ik deze pot ook al besteld voor mijn schoonouders, maar dan voor hun 40 jarige huwelijk. 

Echt een aanrader! Wat doen zij dat leuk en voor een relatief leuke prijs :-) Ik zou zelf ook wel zo'n pot willen. De levertijd was echter wel 9 weken, maar dat is het nu de moeite waard. Ook leuk dat de meiden en hun neefjes nu staan te pronken op een pot van Blond....

De pot is ook echt goed gelukt, de kids lijken er echt wel op. En wat ook leuk is, is dat de pot pas na 9 weken komt en je dan zowat alweer vergeten bent wat je ook alweer had doorgegeven :-) Is die lange wachttijd toch nog ergens goed voor :-)





1 opmerking: