vrijdag 23 januari 2015

ByClaire Haakkatoen

Wat een leuk nieuws, vorige week vrijdag. Claire heeft nu haar eigen garen lijn... Natuurlijk wil ik die gelijk proberen, dus zodra er besteld kon worden, gebeurde dat natuurlijk gelijk. Vandaag kreeg ik het eindelijk binnen en ja, het is erg fijn garen. Splijt inderdaad niet en mooie heldere kleuren, beetje in de kleuren van Phildar en Lana Grossa, dat zijn ook mijn favo soorten katoen.

Ik maakte de hanger uit het boek Feest om even te proberen. Ik denk dat ik er de CAL 2015 mee ga maken, lijkt me wel erg leuk!!! Ik zie dat zij nu al bij week 4 zijn, dus ik zal even een inhaalslag moeten maken, maar dat komt goed, ik lees dat er niet al te fijn weer aan komt (ijzel) en daarnaast is het koud, dus weer om lekker te haken!!!

Ik wens jullie een fijn weekend!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen