vrijdag 2 januari 2015

Dolverliefd!!!

In het kader van verliefdheid.... een tijdje vind ik ze al leuk, de tassen van Fab! Wat een deceptie toen ik ze in de outlet zag liggen! Ze waren verre van leuk, gekreukt leer, brrr, echt vreselijk. Maar ergens snapte ik er ook niets van, aangezien mijn schoonzusje er ook eentje heeft, alleen dan zonder lelijke kreukels! Dus telkens was ik weer op zoek naar een tas, maar dan een leuke, en vond ik echter niets waar ik nou helemaal weg van was! En telkens belandde ik dus weer op de website van Fab waar die ene tas mij telkens aanstaart.... Met kerst had mijn schoonzusje een nieuwe Fab en laat dat nou net die ene zijn die ik zo geweldig vind! En ook deze was weer zonder lelijke kreukels! 

Tja, in de eerste instantie wilde ik 'm niet meer, maar aan de andere kant; hoe vaak komen we elkaar tegen? Vandaag was de tas tot mijn vreugde gewoon flink afgeprijsd, dus in mijn winkelwagentje geladen... :-) Volgens de site is het voor 21.30 besteld, morgen bezorgd, dus ik ben benieuwd!!! 

Vinden jullie 'm niet geweldig? Ik ben er helemaal verliefd op. Moest het even delen hoor! Voor meer afprijzingen kun je de website bezoeken, www.fab.nl.  Ik denk overigens dat de tassen in de outlet alleen van dat lelijke materiaal waren; want de tassen zijn in de Fab winkel zelf wel erg mooi. En heerlijk groot, dus dat is voor mij een pre, ik zeul altijd zoveel mee :-)

Nu ga ik snel verder aan mijn sjaal; ik ben bezig met de knalgele sjaal uit het boek Haken en Kleur. Van mij wordt ie echter roze (verrassend!). Ik hoop jullie morgen iets te kunnen laten zien!!!

Fijne avond!!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen