donderdag 1 januari 2015

Happy 2015!!!




Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Wat is het jaar omgevlogen!!! Er gebeurde weer zoveel; zo ging oudste dochter naar de middelbare school (dus loslaten... agh, zo niet mijn ding!!!!), solliciteerde ik naar een nieuwe baan binnen het ziekenhuis en kreeg die ook (Plastische Chirurgie!) en kochten we nieuwe gekleurde stoelen, zo gaaf; iedere dag vrolijkheid!!!! Heb deze blog ook weer een beetje aangepast, weet eindelijk hoe ik het sjabloon kan aanpassen :-)

Nu een nieuw jaar en weer tijd om volop te gaan bloggen. Ben een soort van gewend aan het loslaten nu :-) en heb veel plannen voor het nieuwe jaar. Zo maakte ik vorige week een lijstje met wat ik allemaal zou willen doen en maken dit jaar. Ik noemde het eerst mijn bucket list, maar dat klinkt zo dramatisch! Dus nu maar omgedoopt tot TO DO list voor 2015. Ik ga proberen iedere week iets te doen!!!

Morgen beginnen we! Ik zeg; tot morgen!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen