woensdag 7 januari 2015

Hema....

Ik ben echt dol op de Hema!! Wat kan ik daar heerlijk shoppen. Zo kocht ik twee jaar terug een knalroze tas; echt een geweldige tas. Veel complimentjes gekregen, en dat voor volgens mij 25 euro!!! Het was wel een echte seizoenstas, maar dat maakte voor deze keer niet uit...

Van de blijmakers word ik echt blij! Ik kocht al sokken (in een geweldig gekleurd kartonnen doosje) en andere leuke dingen. Ook geweldig, de stationary blijmakers!!! Daar kun je toch helemaal vrolijk van worden! Ik kocht een hoop, maar kan het nog niet kwijt, ha ha, geen round robin boekjes om vol te plakken en ik weet niet of we met snailmail nog wat kunnen.... Mochten er mensen zijn die het ook leuk vinden en nog iemand zoeken, laat het dan weten!!!! 

Verder vond ik deze schattige knijpers, in het knalroze en geel. Als dat geen blijmakers zijn.....



Dit lichtsnoer heb ik vorige week gekocht. Wat leuk!!! Voor mij ook een blijmaker!


Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe collectie er weer uit gaat zien. Ik kocht vorige week nog een hoop afprijzing; kerstspulletjes uit 2013 (roze glitter harten, wauw!!) maar ook een nieuwe gietijzeren pan, twee gave gele vaasjes en die kommetjes met roze en lichtblauw... Zo happy!!! Hema blijft echt top, en voor mij echt een blijmaker!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen