dinsdag 13 januari 2015

Knit Collage

Wat een geweldig garen, ik ben er echt verliefd op!!! Ik heb dit garen gekocht om er een omslagdoek van te maken, op de website van Knit Collage vond ik volgens mij een patroon. Het is een van mijn projecten die ligt te verstoffen; de helft is namelijk af. En ik weet ook waarom. 

Het garen is echt super, en zo mooi!!! Maar ik snap niets van het begin en het einde. Dus ik heb de eerste knot gebruikt maar lag continue in de knoop. Dus knipte ik het maar weer door en rolde het verder om een andere bol heen. Zo had ik dus onwijs veel stukjes. Het zit nu half in een omslagdoek en de bol is nu ongeveer op. De tweede bol ligt te wachten, maar ik kan me er niet meer toe zetten om weer telkens te knippen. Ik snap gewoon niet hoe je dit zonder knopen uit elkaar kan halen of zeg maar direct haken, zo van de knot af!!! 

Mochten jullie het wel weten.... laat het alsjeblieft weten, want dit is echt een geweldige wol en zo lekker zacht!!!! Het is een investering maar dan heb je wel iets. Uhm, als het een beetje mee kan rollen dan :-)
Ooit komt deze omslagdoek af, maar op dit moment heb ik even geen zin in al dat gedoe met dat in de knoop zitten, dus ga ik nog even verder aan mijn deken, mits de tip natuurlijk voorbij komt, dan is ie namelijk zo af, omdat het patroon lekker door haakt! :-)

Gekocht bij mijn favo online garen webwinkel www.wolplein.nl!!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen