zaterdag 3 januari 2015

Roze sjaal in progress



Zie hier alvast een stukje van mijn roze sjaal! Het patroon is uit het boek Haken en Kleur, in het boek is het de knalgele sjaal. Hoewel ik eerst ook een knalgele wilde maken, heb ik in het kader van even geen bolletjes meer kopen gekozen voor een knalroze. Deze wol had ik in huis. Ik denk dat iedereen het wel heeft, een flinke verzameling bolletjes wol, heerlijk en zo vrolijk!! Ook ik heb dus zo'n drang dat ik al die geweldige bolletjes wil hebben.... :-) Ik heb echter in het kader van mijn goede voornemens besloten om eerst eens wat wol van thuis op te maken voordat ik weer iets nieuws mag kopen! Nu het nog volhouden :-) Of gewoon heel erg hard door haken zodat ik snel weer over kan gaan op iets nieuws :-) 

De rand van de sjaal gaat knalrood worden en de bloemen die er nog op komen, gaan ook knalrood en geel worden. Ook restjes :-)

Ik ben al bij toer 42; het gaat echt hard, dus hopelijk kan ik snel het eindresultaat laten zien. 

Fijn weekend! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen