maandag 19 januari 2015

Sally Hansen Miracle Gel...

Vandaag is het Blue Monday... Nou, ik heb het altijd erg druk op mijn werk op maandag, dus geen tijd om je blue te voelen ;-)

Zondagavond is bijna altijd mijn vaste prik nagels lakken. Sinds kort met de Sally Hansen Miracle Gel. Het is nagellak die je daarna aflakt met nog een speciale coating. Volgens mij zou het een week moeten zitten, maar bij mij haalt ie dat net niet. Wel zijn mijn nagels na een week nog wel OK, maar je ziet toch wel wat stukjes, al is het mini!!! Ik vind het echt topspul; inmiddels de nodige kleurtjes rijker. Na twee laagjes en dan de topcoat zien je nagels er weer geweldig uit. Gisteren ontdekte ik de baby blauwe, dus die ga ik deze week zeker even aanschaffen :-) Wat ik erg mooi vind, is de dikke matte laag die je na het aanbrengen op je nagels ziet. Lichtroze is ook echt lichtroze, het is geen waterig spul maar mooi dekkend. Ja, ik ben echt helemaal tevreden!! Echt een aanrader dus!

Trouwens, ik lak mijn teennagels hier ook mee en dat blijft wel langer mooi dan een weekje!!! Dus voor teennagels is het ook echt een aanrader!!!

Ik ben hier zo blij mee, dat ik het liefste alle kleurtjes zou willen, maar ach, dan wordt het ook wel een erg dure hobby :-)

Te koop bij onder andere de Etos en Douglas!!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen